en casa de Alicee

Hur lyckas jag blogga utan dator kan ni juh undra,och det är en helt naturlig fråga(jag har den effecten på folk ;)) och jag ska nu förklara:
Igår kraschade kalaset,jag vaknade typ vid nio och då for madre och padre på hockey nån stans långt bort och jag stannade i våran lånelägenhet här i stockholm och hade det så sköööönt med ''eget place'' så jag såg på tv,duschade och skuttade runt på balkongen,sån e trevligt kan jag lova,det var faktist ganska skönt här i stockholm när det inte blåser...Jag blev hemtad av faster och nu har jag gått på stan med LALLICE hela dagen,de e så grymt trevligt med tjejdag nånstans långt bort från skellefteå...Men trevligheterna tog slut för Alice skulle till ringette(typ tjejhockey med ringar i stället för puckar och klubbor utan blad)fest,lite osammanhängande kanske,men så är det :)

Just nu sitter jag i Alice rum helt själv i stockholm.Min rädsla för stockholmare tilltar.Haha,här snackar dom hur coolt som helst btw,det är som min dialekt fast MER.Mycket trevligt iaf.
Kännert ni att ni vill läsa min kusses fina lilla blogg så gör ni det ----> http://festizaalice.blogg.se <--- annars synd,eran förlust.
Att min uppdatering är UNGEFÄR lika rolig som en påse med tanborstar med ketchup på kommer inte kunna fixas idag elr imorrn,men när jag är hemma så kanske jag kommer kunna blogga LITE oftare.Menmen,vi ska inte vara negativa,jag har juh trots allt svampar i öronen.Jag menar det.

Bara för att liva upp detta totalkassa inlägg så får ni en arkivbild på något random,bra va?...

Juste,min randoma gubbe från ett tag sen.Trogna läsare minns honom kanske?Random.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback