du är som svår att läsa.och jag behöver säkerhet.

Efter nightflight for vi hem till Maja och sov där med HUR kul som helst,först satt vi i typ 45 min och åt mackor och sen halv tre gick vi upp och såg ''Barbie och kristellslottet'' tror jag den hette.Jag vaknade kvert över 9 och kunde inte somna om,de hände juh mkt igår.Tillslut vaknar Majsen och Josi,vi käkar MER mackor och sen gick jag med josse hem till henne för att låna hennes hörlurar,sen gick jag hem för att upptäcka att det är låst.Fattar ni paniken man får när man är OTROLIGT kissnödig och det är låst?Mamma va på maxi.KUL.

Ikv så ska jag kanske sova hos Reb,men vi ska iaf till skehamn och va med Linus,kanske Elias oxå.SHTEK.

Här har vi en bild på två av tre av dom.Jag ger migsjälv en uppmuntrande klapp på axeln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback