168 grader av 150 pers=70%...hur?

Lyckades somna med spotify i öronen och nu har jag bara7h och 33min kvar :(:(:(:(:( Det är rent utsakt tragiskt,patetiskt,onödigt och miserabelt.Men vad gör man annars än att bara suck it up och kanske göra en ny spotify...Cutt cutt.


En riktig tapbild men vadå,ni ser juh helt klart vad jag visar.Vem kunde gissa att skogaholmsmackor innehöll 260 kcal???Nejmen jag blev som så glad när jag såg dedär,och sen skyltade dom inte med det så mkt,de va som bara lite diskret på baksidan att ''Vet ni vad,vi gillar inte att mobbare äter våra mackor.''Nu blir det iaf så att jag ska skutta vidare mot vildare betesmarker aka köket,badrummet,vardagsrummet osv.I stort sett lämna den välbekanta och skyddande famnen jag är inlindad i.Min säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback