stadsfest 2011 eller vad det nu är för år















































de tre sista bilderna är tagna föör typ en kvart sen;)

Massa sluddriga bilder från idag,lite svårt att se vad alla föreställer kanske..Men en av dom syns texten växlare,och det var när jag försökte smygfota en kille som växlade åt oss när Josse skulle vinna en djävel åt mig(hon klarade det inte...-.-) och typ tredje gången jag växlade(Josse viille inte växla) så sa han ''fina kinder'' och pekade mig mitt i nyllet!hahah

Sen,när jag gav växeln åt Josse,min tappra riddare,så går maskinen sönder och kroken ramlar nr,så jag får gå och säga åt växelkillen att han måste laga den,han säger ''vad har du nu gjort för i hellvete'' och skrattar,hahahah

Sen så försökte vi öppna låset på tandemen,det GÅR,men det är lite svårt..man måste först ta bort barnsadeln och sen banka med den på låset efter att man vridit lite på nyckeln och sådär...hahah,men de gick juh!Folk stirrade lite...

Sen cyklar vi hem till ursviken,stannar på bergsbykiosken och står mellan frysarna ett tag,sen till kanot för att vattna fötterna,där badar Svedjetorparna och Markstedt(Bolling)

Jag och Josse möter Elin och Soffan som trotsar naturlagarna och åker rullisar,ytterst hurtigt tycker jag,så de får lifta!

Kommentarer
Postat av: mirja (:

HAHAHAHAHAHAHA ASG BILDEN PÅ MIG I FLYGANDE MATTAN HAHAHAH

2011-06-30 @ 17:21:45
URL: http://tintinnsponny.tk
Postat av: sofia

lånar bilden på mig elin och joss!!:<D

2011-07-01 @ 22:59:23
URL: http://ilusoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback