dr Josse



jamen mums asså,sicken goding!Haha,weben dampa,men en bild han jag ta!

Alla midsomrar jag kan minnas har vi alltid varit hos Saris med Sagas familj och lite annat folk,och iår ska vi vara hos Saga,alltid trevligt!Jag har inte alls varit på blogghumör,men kanske att jag kan börja nu iaf...?

Kom hem i måndags och hela familjen har falagnat sate och vi ser ut som kossor(hehe)men vi har saknat sverige asmkt,det första vi gjorde när vi kom till luleå flygplats var att jag och Arvid ställde oss i regnet och ba YEEEES SVENSK SOMMAR!!

Nu ska vi nog snart gitta,men jag ska googla lite först...heheh jag ska nog hämnas på Linkan och Josse MOHAHHA
Låt spotify:Silverstein – Apologize 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback