Sekunden då du vet att du inte skulle kunna bli gladare änns om du fick en ponny

Josse äter ett ballerina kladdkakekex
Josefin:hehehheheheh.....
Jag:vad skrattar du åt?
Josefin:hihihi...tjocka barn...hehe


Josse fastklistrad framför datan
Jag:öjj josse ja går på toa
Josefin:...varför då?


Josefins kära padre Rickis blev kallad Dick när han va typ 10 och jag kallar honom därför det
Rickis:köp bregott och grädde oxå
Josefin:Men orkaaa..
Rickis:Men Josefin du är ett ollon
Josefin:Nej Dick,DU är ett ollon!!


Mamma:Arvid sålde studsmattan till några från vindeln...hur långt kan det vara?
Jag:I vindeln har dom ett fotbollslag...Det är åt bergsbyhållet tror jag..
Mamma:Ehhhh....Utanför umeå jaaa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback