du är bakom mig,framför mig,över mig under mig och iiiiiii mig











och DÄR dog min kamera.Inte änns genom halva..''cermonin'' lyckades min lilla gullkamera hålla sig vid liv...annars hade ni fått se...hihihi...nej asså jag sitter ba och flabbar för mig själv..den otroligt vackra dansen alla konfrimander gjorde...asså gud jag trodde jag skulle dö,det va så gulligt asså...jag menar inte att skratta åt er,kära konfrimander,men jag var inte berädd på att Isak skulle vifta på armarna,knäppa händer och knäböja för mig.

(tihihi)

Isak,om du läser detta,kan du dansa den för mig igen på måndag...?

Kommentarer
Postat av: ONLYPAULINAA

SV: Yesbox det var jag! Åhhh tack! :]

2011-07-09 @ 22:31:43
URL: http://onlypaulinaa.blogg.se/
Postat av: Emelie

''kristus är

FRAMFÖR mig

BAKOM mig

ÖVER mig...

och UNDER mig...

Kristus är med mig, IIIII mig, runt omkring..

du BOR I MIGGGGGGG''

2011-07-10 @ 09:36:47
URL: http://eemelielundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback