mina förhoppnigar väcktes för att sen raseras

Haha,igår följde jag Alicia hem-följde henne till tandläkaren-åkte på träningen-svettades som djur-for hem och duschade-upptäckte att klockan va 11.20...vart for min dag?hehe,har som en tendens att glömma vad klockan är när jag badar :]lyckdes iaf sparka ut ett ljus och fick liiite stearin på foten!


rockie misstake.






okeeeeeej
Jag vet inte vad det var,men det var något som skulle hända idag,men jag har glömt bort vad de är??????
Någon som kan påminna mig?Vad har jag lovat?Jag minns att jag har sagt att jag slutar tidigt på onsdagar så att nåååågot skulle passa på onsdagar....

Anfall
Är det bara jag som tycker att Veronica Maggio låter lite som en prinsessa?Alltså typ som Törnrosa elr nån disney-prinsessa.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback