MEN VAD I ATTANS

mitt fina inlägg försvannn och jag måste göra läxa.rackarns.och jag måste med en buss...men gud vad jag blev trött nu :(asså,arvids musiksmak har förbättras nu när han e sjuk,Justin Bieber,Travis Mccoy,rihanna/eminem(okej,dom har juh bara en låt,elr kanske två då,men ändå)ja listan kan bli lång men jag orkar inte sitta och lyssna på allt han gör,så därför slutar vi där.

de ska bli skönt att fara på träning ett tag,även omjag har träningsvärk i 90% av kroppen.skulle vara ganska härligt att bara...


ja typ sådär...minns ni i somras,över 30° i skuggan på gotland...men ni hade de nog bra här uppe oxå.nog skulle de vara nått,att det blir så varm,att gå ut och ta en tupplur i gräset,lite lagom solsting,ni fattar bilden....

Kommentarer
Postat av: maja:D

2011-01-20 @ 15:57:09
URL: http://majaaobergg.blogg.se/
Postat av: Maja:D

oj blev visst inget på förra kommentaren menmen:D jallafall så undrar jag.... lyssnar arvid på justin bieber??:O

2011-01-20 @ 15:58:16
URL: http://majaaobergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback