i got to ask you something

Jag fick näästan en hjärtatack när Emelie ringde,jag har hög puls nu oxå även fast de va typ 10 min sen.Hon säger iaf att hon har fixat en header till mig,och voila,där är den!!

Idag har jag legat hemma,sjuk och enslig.Har inte gjort annat än att sticka klar en mössa och ritat lite...Har inte ritat på år!!..Okej,jag har inte ritat Iår.Jag ritade i somras.Och på bilden.men annars har jag inte målat något på jättelänge sen,så det var juh trevligt att få vara lite kreativ ett teg.Jag blir kreativ när jag är sjuk.Elr så e de så att jag alltid är kreativ men bara gör kreativa saker när jag har tid för det.Typ när jag är sjuk.Kommer vara hemma imorrn oxå,men misströsta icket,ni ska se att jag snart är på fötterna igen :)



Jag tar en random arkivbild bara så det inte ska bli ett sååååååå tråkigt inlägg,och det blir en bild på mig och Emelie!
its fate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback