dididi dongdidi

Hur kan de vara så att jag lär mig mer under lovet än på skolan -.-?
SKOLAN:
De praktiska ämnena under tre dagar är matte,svenska,spanska och engelska.Jag fick läxa och räknade lite,men jag kan inte påstå att jag har lärt mig något otroligt viktigt än...?Spanskan då möjligen...Hur man gör muffins...?

LOVET:
George W Bush var en cheerleader.
En nanometer är mindre än en millimeter.
Snö består delvis av smuts.
Karl 12:e tog med sig koldolmar till sverige från ukraina elr va de nu va...
13 dagar efter jul är det 13dagsafton och DÅ går det inga bussar.
Vitpeppar ska man äta om man vill slippa magsjuka.
Gullök ska inte ligga bland frukten för då smakar det inte gott

Ni fattar,jag tycker att lovet har varit mer lärorikt än skolan har varit.Att dom ändå ska tvinga dit oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback