älskar älskar inte

-det skulle inte funka,du och josse skulle bara bråka...
-KALLAR DU MIG STOR FET KRÅKA??

Mina kära vänner brukar skratta åt min hörsel,dom säger att jag hör vad jag vill höra,men vem VILL höra sånt-.-?Jag hör pettward i stället för petter osv...Men vadå,thats me.Jag tror jag ska satsa på mitt poesiande på heltid.De vore väll något?De tycker iaf Josse och Rebecca att jag ska göra,de var efter att jag sa åt dom att livet är en berg-och-dal-bana.hehe.Men de e så att om jag skulle skriva PRECIS det som jag tänkte så skulle ni just nu läsa om en prästkrage just nu,och de e juh inte jättekul....Just so you know.

Kommentarer
Postat av: josse

jag sa att du måste komma på vad kräkas skulle vara

2011-01-30 @ 18:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback