AAAAAAA Frankenst...åh,hej Elvira..

imorse när jag vaaakna då blommade var dal
den afton när jag döööptes då sjöng en nektergal
^^det är en sång...nästan

när jag vaknade...
•hade(har)jag den vakraste morgonfrisyr,den är något man vill fota,framkalla,hänga på väggen,skicka till farmor,skänka till en modetidning elr iaf elda upp.

•hade(har)jag träningsvärk,feel the buuuurn,man känner hur muskelmassan skriker,waaah vem ska jag lura.de sug.

•min natt dj har spelat hang with me med robyn hela natten,asså jag fattar inte hur jag kan ha så grymt dålig musiksmak när jag sover?not good..

•hade jag oxå en känsla av att allt kommer bli bra.ALLT.asså inte bin ladin och hitler-bra,men allt skit som händer just nu kommer bli bättre,det kommer lösa sig och bli kanske inte bra,men inte jobbigt.positivt!


vill ha :(..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback