Te quiero Emelie

Emelie vill:
gå i luftiga fladdriga linnen
badkläder
gräs(tolka hur ni vill...?)
smälla myggor
bli solbränd
bajsa i naturen
sprätta maskrosor på mig(-.-)
somna på en fotbollsplan
dränka mig(jag tar detta som ett hot)
ha catfight med mig på en brygga

Jag vill:
gå i shorts
vara barfota
hitta sand i sängen
hoppa studsmatta mitt i natten
cykla i flera timmar
dricka saft
vakna av fåglar
putta Emelie i älven(bring it om biaaatch)
vakna på en fotbollsplan med solsting
vinna i catfight på en brygga


Ja asså när vi snacka vatten så är det för att jag fortfarande inte har fått ut min hämd.

Remember me,när du minns anar det...dådu stumpan.Jag lägger på mig 20 kg muskler och du blir barnmat.
















Du minns va ;)♥


Kommentarer
Postat av: eemelie

vi tänker i samma banor;)...<3

2011-02-25 @ 21:32:29
URL: http://eemelielundberg.blogg.se/
Postat av: mirja

sv: Hahaha, du med!<3

2011-02-25 @ 23:39:13
URL: http://mmmirja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback