she will never get enough ones she get a little

Är det bara jag som tycker att det är mkt fails just nu?HAHAahahah,jag e juh som en failperson,men helt allmänt så har det varit mkt roliga fails idag:

(Josefin sätter på en låt under engelskan)
-Denhär är jättebra,Jar of hearts
-.....youre a fart?

(Vi såg på transformers på grottan)
-Jag har aldrig sett terminators...
-Elvira,dehär är transformers...?

(Jag förhör Paue på mekanism och ellära,jag säger med den charmigaste rösten jag kan förmå mig till)
-jag känner en spänning mellan oss två *flörtar*
-är du säker?jag trodde det var växelström *flörtar*

hahahahahahahahhaha
de e bara jag som tycker att de va GRYMT kul?


Är det bara jag som underhåller migsjälv med att göra hårsnoddsskulpturer på kvällarna...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback