höwka

Tog lilla sovmorgonen imorse till kl 8 ungefär,de va nog det smartaste jag gjort på ca....ja,vi klämmer till med 8år.Jag var duktig och gjorde läxa(myyyyyycket läxa),for till mormor och morfar för att intervjua mormor på hennes storartade jobb som processingengör för biogas.Coolt va :D Hon jobbar med att dela atomer och skapa atombomber och sen ändrar hon cellernashumminihummini nej jag driv me er,hon klickar på en knapp typ..

Iaf så följde mormor och morfar mig på matan och åt lite trevlig texmexbuffé och sen vart de redovisning och nu är jag tillbaka hos mormor och vi diskuterar soffor.Jag har juh som ett sinne som en pensionär,så vi e som ett trevligt par jag och mormor.

Strax tar jag bussen till stan och ska träffa Emelie,vi ska gå på århundradets shoppingrunda,vi är taggade till tusen och vi har värmt upp i veckor för denna dag....Det kommer bli episkt.It's gooing to be epic.Nu måste jag vara lite social med min tant,vi kan juh höras mer ikv?Okej,vi säger så


men gud vilken charmig bild på mig från 2006...tummen upp för den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback