en la casa de José

aaaaaaaaaaaa
dead by april in my heart<3<3<3<3
nu klagar josse i att jag inte tar bra handukar åt henne när hon tvättar håret,men vadå,men gör juh så gott man kan!!
jag fattar inte riktigt vad jag gör här hos josse,visstvisst,hon e juh en fin liten människa,men vi gör som inget just nu...elr hon tvättar håret och jag leker på datan!
Vi har hunnit varit barnvakt,ätit superb pannkaka och ringt värsta loco samtalet till Isak Wallmark!
ja juste,josse snackade med en snygging på mekko,hon är stolt som toppen.nu väntas maja och rebban,slöa jävlar höhö nej men nu måste jag sluta skriva för att jag

1.måste socialitera med josse

2.inte har ågot vettigt att skriva

3.ska sätta på mig snyggsockarna,här ska raggas killar!!


nu tar vi oss en gråtpaus.
sö bild btw,HJE ÅD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback