Om skolan vart inställd vet jag precis vad jag skulle vilja göra.

Jag tog en prommis ikväll igen,jag for juh som sagt inte på träningen...Men när jag gått en ganska bra bit ut i skogen börjar jag juh såklart sjunga tills grenarna på träden ramlar av.Men självklart får man inte gå runt i sin egna lilla värld utan att en stor fet hämsk häst kommer upp bakom en och skrämmer mig så jag råkar hoppa ner i en snödriva.Självklart skyller ryttaren på att hon försökte förvarna mig,men att jag inte hörde henne.Men vadå,med Akon i öronen kan man väll inte tänka på ponnisar???Dumma burgare.

Jag går vidare och fortsätter sjunga klart och tydligt.Men självklart blir jag avbruten igen av att jag blir terrorist-atackerad!!!Men de visade sig att de bara var Elias Marklunds pappa med en snömaskin.Fail.

Jag bemöts hemma med hejjarop och kladdkaka.YeeeY.Brorsorna,Arvid och Sixten,elr som spanjorerna säger''el muscoloso hipopótamo'' och ''el pepino galante'' satt och sjöng om leeskiga hockeygubbar.Asså ni fattar inte vilken scary gubbe jag såg på tvn!!
Han heter Anders Forsberg,han ser ut som en alien...


Kommentarer
Postat av: elin

sv. troligtvis var vi det! vi hade ju prommenixa till konsum;)

2011-02-04 @ 18:47:04
URL: http://eleppiaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback