Det rinner över.

Godmorgon!Visst känndes det bra att någon sa just ''god morgon'' nu?Jag tyckte att det lät astrevligt!!Har sovmorgon idag vilket gör att jag ska pallra mig till skolan kl halv 10.Awsooome :)Asså jag drömde jättemkt inatt,jag drömde bla att  

en kille hängde ner från en kyrkbalkong några meter upp och jag skulle fånga honom när han föll,annars skulle han juh dö.Men de va en ganska grov 14åring,alltså betydligt större än mig,så då skulle jag juh bli totalt mos,men om han inte släppte så skulle Volturi komma och kittla honom tills han släppte....

sen drömde jag oxå att jag bussade med Anton Mella och att han inte fattade vem jag var,han ba:Jag vet vem du är,du är Madde!!.....-.- Och hur mkt jag än förklarade så kunde han inte fatta att jag var jag.Sen när jag var framme med bussen vid skolan så var det en annan skolklass där,jag tror de va dom från sörböle,och jag började skutta runt på gräset utanför matan och det var fullt av glitter överallt....

...?



Detta är den TOTALT mest awsome skivsamligt som man sett sedan David mosade Goliat med en sten.Den mest epic av dom alla är egentligen Klassfesten,de är där Rebeccas favvoskiva är med bla.Livet är som en gummibåt,I en rosa hellikopter,Jag kan explodera upp som dynamit,Diskotek,mm.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback