det kommer brinna snart

ni får hata mig,ni får mobba mig,ni får mörda mig,ni får pissa på mig som en hund.men nu ÄR det såhär att jag har inte varit hemma,så jag har imnte kunnat blogga :(men jag ska ta mig i kragen och göra det så snart jag öppnat ögonen imorgon.nice va?
men jag sammanfattar så tråkigt jag kan:


jag sov hos Emelkamel,vi for och va med Emil,vi skrämde skiten ur varandra(elr dom skrämde iaf mig:(..)genom att se skräckis,jag fattar inte hur dom övertaade mig...sen fick jag och Emelie gratis buss av världens sötaste busschaffis,honom rekomenderar jag!sen hemma hos Emelie såg vi massa one tree hill(käre gud jag har sätt ljuset.detta är den bästa serien i världshistorien.amen.)idag for vi på gudstjänst,jag fick en bitchblick av prällen för att jag inte gick konfagrupp.inte ok.gick en snabb snutt på stan,tog farväl av Emelie,åktebuss hem och sen har jag städat ur alla mina lådor.



http://www.youtube.com/watch?v=RpusCkAyE4o&feature=related

blev de en länk nu elr?de lagga björn.
iaf,de e juh one tree hill dehär,jag och emelie satt och kolla på de mitt i natten,och sen kom dehär jävla scenen,och asså nu sitter jag typ och flänna,de e så jävla gullit dedär med stenkastandet...awwww!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback