damn tired of drama

vänta lite.det tog stopp.

























10cm senare

Med den träningsvärken jag har så skulle jag inte vara förvånad om det helt plötslig skulle ploppa fram en tvättbråda på min mage....däremot skulle nog Josse det,hon skrattade bara åt mig när jag frågade om hon ville känna på mina abs idag.-.-.På tal om abs,är det bara jag som är sådär övertaggad på chiliostkrokar?Elr,chiliostpinnar....chiliostpjongar.Klumpar.Pekiga grejjer ni vet,
HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHA
jag googlade just olw ostpinnar....då kommer denhär upp

hahahaha,vilken liten ostpinne!!!
Haha,nej men tbx till samtalsämnet:nej de orkar vi inte.Jag kanske cyklar på konsum och införskaffar lite?De e faktist norrlänsk tropisk värme idag,under 10 norrländska grader tror jag minsann.Får väll passa på och skutta ut med såpbubblor och fjärilshåv precis som på det norrländska 1800talet.Jag känner mig nära mitt kulturarv nu.Norrländskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback