bang på rödbetan

Vissa kanske tycker att det är konstigt att jag gråter på väg till skolan varje dag.Andra kanske inte tycker att det är konstigt,jag ska juh trots allt till skolan.Men man kan juh undra varför jag sitter och flännar i 2km/h på min fina lilla cykel på väg hem från skolan.Men svaret på den frågan är enkel.Jag gråter nämnligen alltid när jag cyklar.Nästan alltid bara på högerögat.....Weird.

Vi får se hur det blir med träningen idag,jag har ramlat på svanskotan och kan typ inte änns(änns.inte ens.ÄNNS.)gå...Plockar jag upp pennor från golvet blire ajjjjjjjjj...

I A F så ska jag ta mig lite middag nu,med en sån mästerkock som soffan ''madre'' Sofie Lundberg som mamma blire askalas.Jag är hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback