5 saker om mig....

Jag har grymt kalla fingertoppar...Detta gör att jag inte får kramas med Rebecca föränn jag har värmt upp mina händer.Ego.

Jag skämms nästan aldrig för saker,inte om jag lixom väljer själv att göra det...Hehe,men det kan vara ganska pinsamt som tidigare idag i kyrkan,jag och Emelie satt och väntade på att alla skulle säga amen för jag hade missat det en gång,och då sa prästen amen,så jag ropar rakt ut i kyrkan AMEN så att det verkligen skulle höras!! medans han fortsätter läsa något evangelie....hahaha,de va ganska pinsamt!

Jag lyckas på konstiga sett ofta vinkla kroppen hit och dit...Fattar ni?Om jag ska klia mig på foten så böjer jag mig inte ner,jag försöker ist att he upp foten till huvudet och sedan klia mig...

Jag blir kallad poet av Josse eftersom jag ganska ofta säger sånnadär konstiga saker på engelska som man typ läser lite överallt...Dom senaste två gångerna jag har gjort det så har hon skrivit
''my friend is a poet i have no idea what she's talking about,what should i do?''

Jag hatar att prata i telefon.Jag HATAR det.Elr,själva pratandet har jag inget problem med,men jag ringer aldrig till folk och jag vet inte varför...Älskar att bli ringd men under typ dom senaste fyra åren så har jag ringt hem till Rebecca typ 5 ggr max?Och jag minns inte senaste gången jag ringde hem till Josse...Det är jättesynd för det finns folk jag skulle vilja ringa hela tiden,men jag vet typ inte vad jag skulle göra...



peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback