-varför låter din madrass som papper? -....

Jag har storartade planer för morgondagen.Vi börjar med en sovmorgon som man skulle kunna dela i tre och ändå vara awesome,lunch och EN yttepyttig liten lektion innan vi får fara hem.Men äventyret slutar inte där inte,nej jag tar en buss upp i stan och utökar min garderob och mitt umgänge genom att ha shoppingafternoon och filmkväll med semelkamel Emelie Limpan Lundberg.TAGGAAAAA :D Just nu ligger jag i min säng och sjunger typ denhär lolipop-lolipop-låten och ritar streckgubbar,vi har asmkt läxa i veckan,NO och spanskaprov på fredag,stor skriftlig grejj med SO:n på måndag och imorrn har jag halv hemmadag för att kunna skriva en uppsats.Har jag glömt något?Jo,svenskaprov förra veckan,matteprov nästa fredag tillsammans med ett bildprov,engelskaprov på typ torsdag nästa vecka,i onsdags HKprov..
GAGAAAGAHAAAHAAAAA!!!
jag kanske borde gå och plugga?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback