Why do birds stay in the same place when they can fly anywhere on earth?


LADIES AND GENTLEMENS
Idag har jag varit hos Isak hela dagen...och kvällen.Jag behöver väll inte säga hur fenomenalt trevligt detta var?Ni som känner mig vet juh att jag blir lycklig som en kattunge av att träffa Isak...hihihi.

Idag har snökriget fortsatt,dock i en mycket mildare grad.En tupplur hann jag med också,och disneyfilmen Horton.Hahaha det var en fin film det.Senare lurade vi tillsammans med Lina Omeglekillar.Dom trodde Isak var en mördare och att Lina var störtrik och inte fick lämnas hemma ensam,därför var hon tvungen att alltid ha en bodyguard med sig...som det ska vara alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback