Maybe I should cry for help.Maybe I should kill myself.Blame it on my A.D.D. baby.

Otroligt rolig dag,men man upptäcker först nu efteråt hur trött man är,jag har juh faktiskt tränat i typ 3½ timme idag....trodde jag inte!Men uppvisandet gick iallafall ganska bra,eller det gick juh bra för alla andra,för mig gick det halvbra eftersom jag sprang in i både Josef och Jennie,och kanske Britta också,sen har jag nada koll på en ändring vi gjort efter gymnastiken...jaja,vi behöver juh inte klaga,kul var det iallafall och jättemysigt att umgås med tjejorna hela dagen!

Pappa om toetuch:Ja,du kan nog behöva öva en del på ett såntdär hopp när man splittar frammåt..Dom andra fick upp fötterna till öronen och dina var inte så höga,dom var typ i knähöjd..Det finns säkert ett JÄTTELÄTT sätt att fixa det på!!!

DÄR HAR VI EN OPTIMIST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback