In soviet Russia,you'll find Chuck Norris.

Intressanta saker som händer när jag är sjuk:

-jag har ätit två kiwisar idag.Dom var goda och innehöll vitaminer.Då blir jag frisk.Ramsy sa i Masterchef att kiwisar är nyttiga.Det kollade jag på tidigare.

-Just nu sticker det en aning på min tungspets.Då tänker jag på Greys anatomy som jag kollade på nyss.

-Jag kollar på The Oprah Winfrey show.Känner mig lika cool som Peggy i Våra värsta år(som jag tidigare såg på)

-Jag funderar på att ringa Josse och be henne komma med garn åt mig.Blev inspererad av Project Runway som jag nyss kollade på.

-Jag ska nu kolla på julkalendern,jag har missat tre avsnitt och måste GENAST ta reda på vad som händer!!!

-Fast först ska jag ta en kiwi.
Quote-parents-frenchbydesign_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback