Eeeehooooh,I'm, tired of having no personality

Jag är duktig.Jag vaknade för ca en timme sedan.En kvart efter det började min hektiska dag:

Jag smsar Agnes och ber,bönar och ber om en dag på stan med henne.Hon säger,Sure bacon,vi far om trekvart med min mamma!
Jag hoppar upp ur sängen för att göra mig klar för avgång.
Min mamma beårdrar mig att städa mitt rum och äta lunch.
Min pappa beårdrar mig att damsuga hela övervåningen.
Min säng är förbannad på mig.Jag lämnade min fluffiga mysiga älskling ytterligare en dag(...min älskling i detta sammanhang är min säng)För att bla klä på mig...städa...städa mer...äta...ja,och sen dra på krigsmålningen för uppkommande utmaning.Slutet på mellandagsrean är som värst eftersom då har alla gulliga tanter med typ rullator vässat klorna och är fit for fight.Tur att men är rutinerad mellandagskämpe!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback