Vi är alla ailiens med pannkakor som ALLTID måste sprängas!!































JA det började med att jag for för att möta Rebbis och vi tog oss en liten titt på fotbollen,det var juh 96-95orna..Och rebbis tyckte att det va askul att hon kunde zooma in på snygga killar!Vi tog oss en liten morgonstund med tjoller,som ni ser...haha de spåra typ.






















Till Rebb kommer Josse och Maja och vi börjar den långa vandringen hammåt.Till mig då.Faaast jag glömde linsskyddet till kameran hos Rebb,så jag gickk tbx medans tjejorna fotade lite vid bäcken.







Vi beger oss till kanot för ett snabbdopp.Dessvärre var det bara Josse och Rebbzor som vågade sig Efter det for jag hem till Josse för att dela hennes badkar med henne,och dagen avslutades med kakor och gitarr med ljus.Ytterst mysigt!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback