gaga

Z203579639_large
Weheartit
jaaa,jag vet inte riktigt vad jag ska säga...Efter skolan idag for jag på jobbet ca 15 meter från ytterdörren.
Iget direkt jätteintressant idag,jag hackade morötter.Och för alla som ville veta det så passar jag lika bra ihop med en stor köttkniv som en wokad palt gör i ett påskägg.Det var en av anledningarna till att både Pairat och Cop frågade ifall kniven var slö.Men icket,det var var bara mina bristande skills igen.
Pappa och jag tog oss en liten sväng med motorcykeln och köpte godis på hemmakväll.I 3½timme.Hehe vi tog kanske några omvägar...Nu har jag badat bort världens alla dofter av failure och jag somnade i badkaret nu igen för alla som vill veta..Men nu ska jag sova,orkar inte med världen mer höhöhö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback