Nu blommar löken

1. Det första du tvättar i duschen? jag gissar på höger stortå.Vild chansning.
2. Gillar du kaffe? JAG VÄNJER MIG!!Alltid hatat haffe över allt annat,men det smakar mer och mer...o-beskt
3. Hur mår du just nu? Vraktrött
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? K
5. Berätta om din senaste dröm: Stormvingen Rikash mojjsade ihop en brygd som gjorde honom männsklig i en vecka så han fick vara med Daine.Gulligt va?Haha,igentligen dog han...
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Jag tvivlar!
7. Vad vill du ha just nu? Ganska mycket,men just nu...mina pyjamasbyxor som ligger på en stol i mitt rum...det är säkert 50 dvärgar bort...Och lite stekt svamp vore gott...



8. Har du räknat till 1000 någon gång?
Inte vad jag minns
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? man maler den som en kossa hahaha,nej jag biter iaf inte.
10. Använder du smileys? Inte jätteofta,beror på om den jag snackar med gör det elr om man säger nått kul;)
11. Har du träffat någon kändis? Mer eller mindre.
12. Gillar du keso? Njaa
13. Vilken låt hade du sist på huvudet?
14. Hur många länder har du besökt?  Jag hatar geografi.
15. Är dina föräldrar stränga? Inte direkt stränga...Mer nojjiga,oroliga typ.Jag skulle kunna beskriva mina föräldrar hela natten,men jag är för trött för det.
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?Oja!!!
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? I mitt rum glittrar det för fulla muggar!DDäremot är jag i vardagsrummet just nu...mindre glittrigt här.
18. Brukar du hyra film? Njaa
19. Var kommer du vara på söndag? Typ hemma och leta efter pennor.Alla dessa pennor...
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Eh..nej



22. Vad åt du till lunch?
Plättar med SIRAP!!!
23. Har du lockigt hår?Oja.Men inga fina lockiga lockar utan krulligt babyhår.Bryr mig inte så mkt om det faktiskt. 
24. När grät du senast?Jag var inte långt från tårar idag när Arvid gav mig en s.k pattkross med en kabellåda. 
25. Har du gått in i en vägg någon gång? ...?Vem har inte lixom..?
26. Favoritårstid? Oftast sommar.. 
27. Vem höll du senast i handen? Vetinteriktigt...Ska vi gissa på min käre pojkvän Isak?
28. Sover du med TVn på? Har ingen tv på mitt rum
29. Tycker du att du är gammal? eh,njaa...?
30. Är du mörkrädd? Hehe jååå



31. Gillar du ditt liv just nu? Just nu gjorde frågan lite svårare,men nog har jag det bra nog;) 
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
Jåo
33. Har du bra syn? Törs jag väll tycka.
34. Var är dina föräldrar just nu? Sovande
35. Vad har du på dig just nu? För mycket för att vara nöjd
36. Vad var det senaste du köpte? En bussresa till ursviken från stan
37. Hatar du mer än 3 personer? Nej
38. Använder du sushipinnar? Varför står det sushipinnar och inte typ kinapinnar..?Iaf vet jag hur man gör,men det tar ett tag att bli mätt om man säger så.
40. Äger du ett vapen? Jag ÄR ett vapen.
41. Gillar du ditt hår? Faktiskt ibland.
42. Gillar du dig själv? Inte direkt,men jag är ganska klockren ibland!

Kommentarer
Postat av: JOSSE

R.I.P Rikash du älskade stormvinge:(

2011-08-16 @ 11:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback