Sofia,jag återkommer med cheer-info då fort vi börjat om,just nu är det uppehåll.

Ikväll/idag har jag suttit i Emlieälsklings badkar.Bilden kommer från hennes blogg som ni besöker genom att söka på eemelielundberg.blogg.se .Ypperligt.HAHA asså det går alltigt vildt till i badkar med mig och Emelie,och som en liten tradition sitter vi alltid och snackar.Och med snacka menar jag....ja,serious girltalk.Haha.Sen hälde jag cola på henne ocxh hon hämnades med vattenkrig...
För tillfället sitter jag en casa de hipopótamo musculóso(Arvids stuga) och saknar mina pyjamasbyxor som ligger inne i mitt rum på min stol på övervåningen...Jag hämtar INTE dom just nu.Nu->sängen.Jag har en dejt med kudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback