Kom då..ja komsi kom

Imorse gjorde jag en ''standard'',vaknade 08:44 när vi börjar 9:00...så jag ringde morfar som fick skjutsa mig till skolan.Fick ett par trevliga små komentarer av Maja som tyckte att jag såg ytterst skabbig ut osminkad,men det är juh lugnt.

Just nu sitter jag och tittar på ''Sex på kartan'' på tv 2,helt ärligt en  som Josse lyckats googlafram en gång mitt i natten,då skrattade vi en aning...Det har gett oss klassiker som bla lockande mustacher!Nu ska jag ba chilla ett tag och sååå...

Kommentarer
Postat av: Maja

Vah! sa jag så???? förlåååååååååååååååååååt!

2011-08-25 @ 14:06:00
URL: http://majaaobergg.blogg.se/
Postat av: Sofia

vilket lag kommer du tävla med i år och har ni börjat träna än?:) vad har du för position inom cheer? :) vore kul om du svarade! jag skulle också vilja börja cheerleading:)

2011-08-25 @ 18:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback