Hide and seek

Jaa...vad ska man säga nu då..Godmorgon?
För det första,jag är inte van att fundera på sånnahär saker på mornarna,men är det någon som vet om det kommer regna idag?Jag menar,är det dåligt väder idag eller regnar det alltid denhär tiden?Kommer jag måsta gå eller ska jag ta cykeln..?

Jag drömmer hela tiden om vad klockan är,när jag hade uppkörning i lördags vaknade jag tre gånger och trodde klockan var kvart över tre alla gånger,idag vaknade jag kvart över sex och trodde klockan var kvart över fem..

Min säng har aldrig kännts mer välkommnande.

Min bror utbrister:Herre gud,tar dom in vem som hällst nu för tiden,vart är sammhället påväg??När han får veta att jag börjar nian.

Det jag kommer sakna mest är ständig tillgång till kylskåpet.


Vraksnygg bild på mig för exakt ett år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback