Du är bara sorglig.

För tillfället sitter jag och kollar på Legend of the seeker,lite småtrevligt tidsfördriv innan vi ska iväg och käka kinamat med mormor och morfar.Trevligt fakta!!!

Idag hade jag uppkörning,gulligare gubbe(snarare man kanske..)har jag inte träffat på länge,Arne.Han sa åt mig efter ett tag att jag var bättre än vad han trodde eftersom jag var en ''glittrig'' person.HaAHAHAH.Han ba:jaaa,jag menar inte att ha fördommar om folk,men jag trodde inte du skulle vara så duktig eftersom du var så trevlig,glittrig och hurtig!

Nu ska jag hoppa in i duschen och få bort doften av typ 3 timmar och 40 minuters moppande haha

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: hehe okej :O

2011-08-20 @ 20:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback