Vi fyller dom tråkiga dagarna med roliga händelser

Lyckades vakna RIKTIGT tidigt idag,typ 10 i 9.Nu ligger jag bara och funderar på vad jag ska fylla min förmiddag med,eftersom jag lyckades vakn mycket tidigare än planerat så blev det helt plötsigt nästan 7 timmar innan Emelie kommer hit :(Men vad ska jag göra nu då?Städa mitt rum kanske?Elr så kan jag proppa in all skit i klädboxen.Det är min garderob,men jag kan inte stava till det,så nu är det en klädbox...jag har inte ett skåp heller,det är som...ett extra rum i mitt rum för kläder....Och just nu,skit från rummet!

Nu ska jag ut och monter upp en ny barnvänlig studsmatta,måste försöka övertala padre att inte ta bort den gamla,den äg :(<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback