Vet du vad som saknas?Ord nr två.

Kusin från huvudstaden var här idag,har verkligen saknat henne,och när hon väl är här elr jag är där så hinner vi aldrig vara med varandra,jag ska till piteå och en sjö och när jag är i stockholm så ska hon typ på ringettecup elr ha nått slags partaj med sina kompisar och så...Men idag har vi iaf gjort skellefteå city(HAHAHA fint) osäkert,sen satt upp studsmattan och hoppat riktigt länge...Nu är jag grymt trött i bena :]

Trots allt tjoller lyckades man fynda litegranna...




Stoltheten själv,har varit på jakt efter sånnadär normala fläderpuffar som har funnits på ur&penn,men självklart vill dom INTE finnas där.Då hittar man dessa fluffiga små....kaninpäls-fågelfjun-öronluddgrejjerna,askalas om ni frågar mig!!Élvirafärg är det oxå,alla som känner mig vet att jag är svag för dendär blåen.....mumms!!!





Hehe,fölåt,det är upphängt i min lampsladd^^
Mer Elvirablå,fladdrigt och riktigt snyggt,kommer användas flitigt i sommar!



Liten ring i form av en fisk(Alice tycker att det helt klart att det är en uggla,en val,en pinguin elr en groda....)Från ur&penn,men jag tror jag ska lämna tillbaka den om man får de...Tyvärr :(



Pennor,efter att ha bakat med en bildlärare har jag blivit påminnd om nödvändigheten blyerts.Haha,vi har typ snackat blyerts en timme elr två,minst!Men nu har jag iaf så jag klarar mig terminen ut,tror jag iaf...Om Petter får veta att jag har köpt pennor blir det troligtvis kortare.



Under locket finns ett okänt(Elvira överaskar,okänt,woooo spoky)föremål.Ni kommer få veta inehållet förr elr senare,inte idag,inte imorgon,men inom en snar framtid.Vill ni gissa?Ni kommer ALDRIG på det.

Kommentarer
Postat av: alice

det ÄR en uggla...

2011-04-24 @ 21:21:57
URL: http://festizaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback