ojj vad kul att läsa

Tio frågor om dig själv

namn? - Stina Elvira Lundberg men reagerar på sånt som Lillen,Kortis,Öjj du,Tjejen och annat såntdär ;)
när fyller du år? - 30 maj
vad har du på dig just nu?
vilken årstid är bäst?
- Sommar och vår,sommaren för allt man kan göra och lovet och så,men det är så skönt när det börjar smälta och allt blir så bra....Jag är nästan alltid glad på våren!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Vakna av mig själv,inte nödvändigtvis själv,huset fritt och hög musik.
vad tycker du mest om hos dig själv? - Att det inte finns någon annan som mig.
vad är du bra på? -Har variit ganska bra på att sjunga men just nu vet jag inte riktigt hur det går med det...annars är jag ganska kreativ och fingerfärdig(fint ord va ;)?)
vem älskar du mest på denna jorden? -Älskar många och mycket
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Med någon.

6 frågor om dina vänner


Vem vet allt om dig?
- Den som nog vet mest om mig är Josse,men hon vet långt ifrån allt.
vem är den roligaste av dina vänner? - Mina vänner e juh roliga på olika sett hehe
vem är snyggast av dina vänner? -Jadu,beror på vem man frågar!
vem är mest partyprisse? - Maja Öberg skulle jag tro.Och Rebb!
vem är den du helst har filmkväll med? - Beror på film.Och humör.
vem av dina vänner är mest "evil"? -Haha,de är nog Elin och Rebb,all den utspillda mjölken och påsuttna mackorna...HAHAHAHA 

9 frågor om din familj

vem står dig närmast? - vet inte
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - joda
vem är farligast i din familj? - Rent allmänt är det nog Sixten,men för mig är det Arvid.Finns nog ingen farligare än mina bröder...
vem är coolast? -Morfar OFC!
har ni något husdjur? -  Nix,alergisk Arvid
vem har du mest gemensamt med? - vet ej
vem står för underhållningen? - Sixten vs Arvid
vem sover du oftast med? - Min mor i soffan
roligaste kvällen med familjen? -vi smörar på ordentligt och säger -När man är utomlands och man ska ut och bada mitt i natten! 

9 frågor om idag

vad har du gjort? -....än så länge sovit och lyckats släpa mig till soffan.Mycket ansträngning.
vad ska du göra nu? -Skriva klart och typ borsta tänderna,sätta på krigsmålningen och sätta iväg mot skolan!
har du gjort något dåligt idag? -vaknat
vad har du ätit idag? -än så länge ingenting
har du duschat idag? -mae
är du trött nu? - helt klart
vad händer i morgon? -ja vi får se om jag lyckas övertala Rebban om att fara och bada med mooi!
går du i skolan? -Ja
har du varit i skolan idag? -inte än


Annat

Har mår du just nu? - synd o klaga
Är du hungrig nu? - kan jag inte påstå
vad är klockan just nu? - 06:47
vilka sidor på Internet är du inne på nu? - blogg.se

Familj

hur längesen var det du träffa din mamma? - hon är i köket
Hur längesen var det du träffa din pappa? - igår

Övrigt

Gillar du punk?
- tjaa,skulle nog inte kunna hitta en punklåt om jag försökte
Har du sminkat dig idag? - nix

Musik

Lyssnar du på musik just nu? - Nix,inte än
Vilket är ditt favoritband/artist? - Väldigt olika,inga direkta favoriter
Vad gillar du för musik? - typ allt som jag hör texten på,inte kastrullskrammel..och inte typ adam tensta elr vad han heter,men annars nästan allt!

Kläder

Har du fler än fyra linnen? - jo
Har du fler än 3 jeans? -joda
Har du fler än 5 tröjor? -skulle jag tro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback