Du är nu lika värd som en rumpvårta.Grattis.

CHACHAAAAA
Kom nyss hem från Jossan.

Igår:Saw med henne och Edvard
,jag trodde jag kunde vara tapper och se min andra hela skräckis,men icet kunde man det.Tyvärr,men när det kommer krälande grismänniskor med flottigt hår(haha de e typ håret jag blev rädd för),då gittar jag!Jag satt typ och skrek...Sen började Edvard sjunga och jag kan citera Rickis efteråt
''-Det ljöd en så vacker godnattsång att jag inte kunde somna om efteråt.Högt och klart...och ljust...på engelska..''

Idag:sofförflyttnig(soff-för-flyttning),Josefin äger nu en jättesöt svart soffa.Men nog krävdes det många liv till detta,jag lyckades backa in i hennes lillebrorsa med min rumpa när jag hjälpte till och bar soffan så han ramlade pladask på asfalten...
(Jag lyckades först skriva''jag gick in i honom när jag bar soffan med min rumpa''.Det skulle inte låta lika bra.)

Nu:Inväntar middag.Finns inte mycket att säga där,hungrig som en utsvulten äppelformad man.

Bilder från igår/inatt/idag








(HAHAHAHAHAHA från en goding till en annan!!)





(tack sötis♥)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback