Det pirrar...;)

Hahaha,tror inte jag har skrattat så mkt på senaste tiden....hehehe.

Just nu sitter man här hemma i lugnet och bara njuter av stillheten som uppstår när man är hemma i stortsätt ensam.Bara ens lillebrorsas lugna andning och lite hockey på tv:n.Självklart är det inte jag som tittar,det är min mor som just nu inte är här..

Har idag lyckats klämma in en liten kvällsträning och en tajkvando-idrott.Hehe,nejmen vi hade tajkvando(orkar inte sitta och klura ut hur det stavas,så vi går bara på rent och kärt norrländskt uttal)
på idrotten som Tjärnan höll i med en tjej som hette Kimberli tror jag...Iaf kalaskul,vi fick lära oss sånnadär roliga grejjer som att slå andan ur varandra och hur man skyddar sig mot stryptag.Mkt trevligt.Så nu ska ingen mucka med oss i 8a,vi är alla livsfarliga.Vi tjejer skullade runt som små kalaspuffar medans de flesta killarna hade innebandy.Jag är glad att jag slapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback