Varför leer du?..Därför..

ooooo
NU vet jag vad jag gör,jag går in på msn!!


Efter denna uppenbarelse som just uppenbarade sig för mig så kan jag juh alltid skriva ett normalt inlägg.Hehe,just kidding,normal,JAG?Idag har vi haft en trevlig liten aktivitet på skolan,elr aktivitet och aktivitet,vi kallar dagen iaf för Moped-OLA.Ola står tydligen för typ Ostchips Ladrigiserade Andvändningsområden.Nejnej,lite skojj där.

Jag har upptäkt det att jag sitter och funderar bort(okej,vissa kallar det kanske dagdrömma,fantisera osv)över hur trevligt det vore med ritgrejjer.Typ en stompf och en blyserts med typ 8b elr 6b,lite oljekritor vore juh inte fel,men grejjen är juh faktist det att jag är inge bra på att rita,jag gillar ba att kladda:D:D:D

ELVIRA LUNDBERG,VARFÖR HAR DU SKRIVIT DETTA?
-eh,jo...jo jag tänkte att...ja,jag hade juh som inget att skriva...lixom..jag vet inte...typ...

OCH VAD SKALL DU NU GÖRA?
-jaa...jag vet inte riktigt..kanske att jag...Afroman – Because I Got High ....jag vet inte...lyssna på fin musik...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback