Avsluta min dag bättre än du började den.Jag älskar hur den började.

-->fur anneli<--
Här har vi en fin liten länk till min hopposkuttplaylist.Varför länkar hon denna helt otroligt awsome-a playlistan nu är kanske en fråga som ploppar upp i era små huvuden,och svaret på denna otroligt fenomenala fråga är lika lätt som det är kort.Jag vet inte.Men jag tycker att ni alla ska kolla in på den,det är en vacker liten tanke.Känner ni efter detta att min musiksmak borde gå och krypa in under en sten elr lägga ett påslakan över huvudet så kan detta vara fallet,men icket.Jag gillar min mamma.Hon e fin hon.Motargumenteras detta så åker ni på en smocka.

Känner ni inte hur grymt skönt livet är?Snart är det sommar!Tror ni inte det att sommaren kommer bli den bästa sommaren ever?Vi kommer kunna sitta och säga ÅÅ,minns ni sommaren 2011,det var tider det.Jag tror att det kommer iaf bli mycket vi kommer ångra,mycket vi kommer minnas och mycket vi kommer glömma.Men jag känner ba för att hoppa och flyga ett tag.Landa gör man tillslut,men själva flygandet brukar vara värt det.

Art,color,photography,vintage,wind,back-6099e7266bec6c21a60ff892060dc548_h_large

Ursäkta mitt nattslödder,men vadå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback