typ så bra man kan ha de..

sitter här framför datan och vilar mina stackars ben,mina stackars fötter och mina stackars tankeförmågor..
och sen självklart mitt stackars öga....
men jag har de skönt,ska gå och lägga mig tidigt ikv igen och bara ha de skönt...
mumma!
jag har upptäckt att all spanska igår var förjäves,det ar tydligen nästa vecka jag har spanskaprov,
och minne som en giraff som man har,så kommer jag minnas nada till dess...
förutom möjligen nada :/
elr ä nada italienska?
dum fråga..
men som den underbara spansktalande mamma man har,så kommer de nog gå fint :)
elr hur va de...
nej men seriöst,mammor som min kan vara ganska bra i sånnahär sammanhang,
vem annars skulle börja blanda in en gammalvaktmästare elr inga tänder.....?
höhö
och nu sitter min broder och underhåller sig med att kapa hårstrån på min näsa.....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback