stekt majs..

helloo
jag e en såndär person som bara ääääääälskar majjs,
majjs e typ heaven för mig,
och jag blir lite förbannad när våran fina majjs inte kommer hålla sig fin,
om man inte äter upp den,om ni förstår vad jag menar ;)
så just nu sitter jag i vårat lilla pygmékök och väntar på att våran...gud jag har glömt vad de heter...
spis?
ska bli varm så jag kan grilla en majjskolv till frukost...
nu vet ni iaf de....?

idag har skolan varit så snälla att dom har tagit bort min sovmorron och lagt dit ett studiebesök på vårat kommun...hus?
jag är inte den bästa på ord på morron...
så jag sitter här och e lite halvcuttisk och hoppas att dagen kommer gå snabbt och smärtfritt,som ett plåster.
(stämmer inte alls,det gör ondare om man drar ett plåster fort....)



googlemajjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback