rebeccas hår escht nice!

njehörrni,
jag har inget intresant att skriva,och jag känner att om jag har inget intresant att skriva,då borde jag inte skriva?
så jag tar en liten bloggpaus,
vet ej hur länge,men kanske tills jag har tagit lite bilder,elr gjort något intresant...
så jag ger er nu nåååååågra punkter av intresantheter innan jag går i blogg-ide.

•min lillebror kör in i väggen och typ skuttar av lycka,kan de värkligen vara så kul?kanske måste prova....

•rebeccas hår e såååååååå helvackert!!!!!!!!har ni inte sett de,se de!!

•har jag inte taggar på skridskorna,får jag is på näsan...

•jag typ håller andan omedvetet,när jag e liiiite spänd eller funderar elr någe sånt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback