hohotomten

somjag tidigare sagt,
jag gillar superhjältar :]
nu sitter jag och kollar på fantastiska fyran,och jag tycker de e jättekul!
jag tror att transformers vore en bra film för mig :D


hehe...
tuggar på lite choklad jag fått från mina älskade morföräldrar,
lite linorparfair(parfää utalas de,jag vet bara att de stavas weird...)
från mina älskade fastrar
och fryser om fötter,händer och huvuknopp.
jag sätter ganska sällan . efter en mening,men de kändes väldigt bra där,
jag hade som inget bra tecken...
imorron kan det vara så att jag får åka och shoppa i luleå,
de e kul :D
hahahahahhahahhahhahahahahah,
indiana jones,trilogin,alla 4 filmer....
jag e lite kvällsgroggy...
fin gubbgrejj jag gjorde där va :D?
hahahhahah....

Kommentarer
Postat av: Anonym

netmotohoh

2010-10-29 @ 23:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback