choklad(Y)

asså,jag stör mig igentligen på när folk skriver(Y)
de se inge bra ut,
och jag har typ aldrig fattat att de e tummeupp,
elr jag vet de,
men jag måste typ altid tänkaefter innan jag kommer på va i hellsike(man ursäktar min grovhet,hehe)de står...

jag sitter iaf vid vårat kära köksbord och dricker choklad,
jag försöker typ sittavid köksbordet när jag bloggar,det känns som om jag får mer vettigt sagt då,
men som ni säkert ser så brukar det inte bli så,jag svamlar,ger gammla bilder,skriver jättevettiga inlägg osv..

•jag och elin e stolta föräldrar till tre (uppätna) munkar

•jag blir mobbad för att jag ofta har 'deja voo'(ni fatta vad jag mena)

•jag KAN inte säga hund som vanligt svenskt folk,min tunga envisas med hunödö...men jag har blivit bättre,jag kan nästan säga det bra omjag anstränger mig.. :]

•jag mår illa av varm choklad..

•jag dricker varm choklad..

•här är en panda

en skitsöt panda♥...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback