ahahahahahah



hahah.i den nya reklamen om bonde-söker-fru dör juh tuppen.....
hahahahahah....

jag har hoppat upp från min älskling badkaret nu,och nu sitter jag och kollar på house....ja vet,ja vet,gubbprogram,men jag tyck de e jättebra med typ miss marple,poirot och house :D
(stavningsproffs som man ä)
jag ska gå och sussa nu,även om jag har sovmorron imorrn så e de så att jag inte sovit mke på typ länge,och jag e trött som en halvdöd sengångare....jag måste nästan be emelie hjälpa mig med en ny design,vi va juh ute och fotade en dag,de finns kanske lite matrial där...nu blire suss....








snaaaaaaaaark*
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback