en gång till...

kl halv 9 väcker mamsen mig och långsamt vinglar jag ner från trappen...det har snöat under natten och de ska bli att fota lite.efter ett patetiskt försök att få på mig lite kläder,blir min outfit för morronen mina pyjamasbrallor,benvärmare,jympabrallor,huvtröjja,jacka,uggs,tumvantar(dumt av mig,där ska kameran vara)och en stor fet stickad mössa över en hästsvans.jag skrattar.















(som den morronpigge gallophäst man är kunde man juh gå ordentligt...)











när jag var nere vid vattnet upptäckte jag att de knacka och prassla så jag tänkte att de va nån liten gnagare elr någe sånt,men nejnej,de e isen :Onu ska jag begrava mig i Arvids täcke och aldrig komma ut igen...förän om en timme när vi först ska på hockey(yuke)och sen ska vi och shoppa hörlurar :D :D :D
haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

du, de måste va mer snö om du ska göra min ide om dedär me träden;)<3

2010-11-06 @ 17:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback