wanna be on top?nananana nana nananana nana...

hejhej,okej,jag har inte fixat headern än
dummidummidummidummi....
sitter nu och kollar på family guy,de e så grymmt dåligt...jag skrattar ihjäl mig :D..
idag har jag varit på utsmyckning på skolan,ni kan aldrig gissa vad vi gör :D
gordon ramsey,ni vet,han från hells kitchen :D
men än så länge har han ingen haka,ingen näsa,ingen mun....och inga
rynkor!
det ser ut som om han e täckt av en enorm foundation-mask...
tillochmed Lennart sa de...

här e min supersöta mamma,elr Mulle som vissa skulle säga :D
ni som undrar varför jag e som jag e...
hon skulle kanske passa in i trollstigen som några gör till imorrn...betalar ni bra kommer hon säkert!
jättebra väder idag,gillas!
hmmm,nu MÅSTE jag hitta nån som kan sätta in min header,bloggen ser inge fin ut...
jaja,jag får väll klaga på nån som kan :S
hejdååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback